ZROZEN K ZÁVODĚNÍ
Nemusíte mít žádné pochyby. Motocykl CBR1000RR-R Fireblade SP je zkonstruovaný pro jízdu na závodní dráze. To je to pravé místo, kam patří. Má stejnou startovní čáru jako standardní model Fireblade. Odlišuje ho ovšem úplné odpružení Öhlins (S-EC), hlavní válec Brembo, brzdová páka, přední a zadní třmeny a univerzální rychlořazení. Motor s dílčími vačkami, který se pyšní špičkovým maximálním výkonem 160 kW, má ještě lepší a silnější zrychlení v nízkých a středních otáčkách a propracované řízení trakce systému HSTC. Motocykl Fireblade SP disponuje světly, směrovkami, systémem Smart Key a je plně homologován pro jízdu na silnici. Zároveň je však ztělesněním dokonalého závodního motocyklu. V každé zatáčce si s ním zaručeně užijete pěknou dávku adrenalinu.adrenalinu.
PŘEDNÍ A ZADNÍ TŘMENY BREMBO, KTERÉ SE POSTARAJÍ O BRZDNÝ VÝKON ZÁVODNÍCH PARAMETRŮ
Radiální čtyřpístkové třmeny Stylema, které se doslova zakusují do 330mm kotoučů, vyvíjejí neskutečnou brzdnou sílu. Třmeny jsou ovládány brzdovou pákou / hlavním válcem Brembo. To vše doplňuje zadní třmen Brembo.
LEHKÝ VYSOCE ÚČINNÝ TITANOVÝ TLUMIČ VÝFUKU AKRAPOVIČ A NOVÝ DESIGN VÝFUKU
Výfukový systém 4-2-1, přepracovaný ve střední části, využívá koncovky oválného průřezu pro maximální průtok plynu a lepší výkon. Systém pohání kompaktní titanový tlumič výfuku Akrapovič, který stejným dílem nabízí volně průtočnou výkonnost.
RYCHLEJŠÍ RYCHLOŘAZENÍ ZARUČUJE PLYNULÉ A OKAMŽITÉ PŘEŘAZOVÁNÍ
Univerzální rychlořazení je nyní ještě rychlejší. Díky postupnému vývoji dochází během řazení ke kratší době spotřeby paliva a po řazení nastupuje plynulejší točivý moment. Výsledek je jasný. S každým přeřazením získáte větší a větší rychlost.
VYSOKOOBRÁTKOVÝ ŘADOVÝ ČTYŘVÁLCOVÝ MOTOR DOHC S EXTRA VÝKONEM V NÍZKÝCH A STŘEDNÍCH OTÁČKÁCH
Novinky týkající se sacích otvorů motoru o objemu 1 000 ccm, komory nuceného sání vzduchu motoru, výfukového systému 4-2-1 a vylepšení převodovky v nízkých až středních otáčkách. Prostřednictvím plynové rukojeti máte k dispozici obrovský maximální výkon – 160 kW při 14 500 ot./min. Nový software HSTC se postará o propracovanou odezvu a jemnější cit pro trakci.
PŘEDNÍ VZDUCHOVÝ KANÁL HRC GENERUJE VÝKON A KONSTRUKCE S KŘIDÉLKY SE POSTARÁ O STABILITU PŘI VYSOKÝCH RYCHLOSTECH.
Aerodynamika závodního motocyklu RC213V MotoGP zahrnuje konstrukce se svislými křidélky, které maximalizují zrychlení a stabilitu při vysokých rychlostech. Přední vzduchový kanál s designem HRC směřuje vzduch pod vysokým tlakem přímo přes přední hlavu do komory, čímž se docílí špičkového maximálního výkonu.
ODPRUŽENÍ ÖHLINS (S-EC) ZAJIŠŤUJE DOKONALOU REAKCI ZAVĚŠENÍ
Semiaktivní odpružení Öhlins S-EC nabízí neuvěřitelnou reakci zavěšení kol. 43mm vidlice NPX USD využívá systém tlakového tlumení, který minimalizuje kavitaci, což vede ke stabilnějšímu ovládání, lepší absorpci nárazů při vysokých rychlostech a zpětné vazbě.