Naši sršní rodinu Hornet doplnil skutečný král s výkonem, který vás ohromí. Nový model CB1000 Hornet je vybaven čtyřválcovým motorem, který je zkonstruován pro maximální zábavu. Elektronické ovládání plynu zajišťuje přesné ovládání a podvozek disponuje nastavitelnými vidlicemi Showa 41 mm SFF-BP USD se zadním tlumičem Pro-Link. Čistou, nekompromisní agresivitu streetfighteru vyjadřují drsné dvojité projektorové světlomety LED. O chytré funkce se stará plnobarevný 5palcový displej TFT a připojení k aplikaci Honda RoadSync. Jste připraveni na plný útok?
Totální útok
Nic jen tak pro parádu. Tohle je motocykl ve své nejsyrovější podobě, přesně definovaný. Nekompromisní streetfighterský styl motocyklu CB1000 Hornet, který je připraven k akci, charakterizuje pronikavý pohled superkompaktních dvojitých projektorových světlometů LED pevně integrovaných do diskrétního aerodynamického krytu. Decentně černě lakovaný rám přináší výrazný prvek svižného designu, který zdůrazňuje linie, stejně jako trubkový zadní pomocný rám ve tvaru příhradové konstrukce. Na hrozivosti přidává i černá barva motoru, kol a kyvné vidlice. Široká palivová nádrž charakteristická pro modely Hornet, která se radikálně zužuje směrem k zádi, vystihuje dokonalou výkonnost.
Úderná síla
V modelu CB1000 Hornet se otiskuje DNA závodních plnokrevníků. Jeho čtyřválcový motor DOHC o objemu 999 cm3 dosahuje adrenalinového výkonu 112 kW při 11 000 ot/min a točivého momentu 104 Nm při 9 000 ot/min. Je vyladěný pro plynulý a zároveň svižný chod v nízkých a středních otáčkách. Díky přesnému ovládání škrticí klapky kompresnímu poměru 11,7:1 a nově vyvinutým optimalizovaným pístům z tlakového odlitku je jízda ve stylu streetfighteru ve městě obrovským zážitkem. A převodové poměry vyladěné pro okamžitou akceleraci zajišťují, že si CB1000 Hornet jednoduše poradí s celou řadou zatáček.
Všestranná obratnost
Má neuvěřitelný motor. Vzhled hardcore streetfightera. CB1000 Hornet je stavěný pro snadnou ovladatelnost. Z městské džungle na klikatou silnici. Monolitický dvojitý páteřový ocelový rám (twin-spar) využívá geometrii posunující hmotnost k přednímu kolu, která zvyšuje torzní tuhost o 70 %. To zajišťuje agilní nájezd do zatáček a rychlé překlápění ze strany na stranu. Na Hornetu je namontován zadní tlumič Showa pracující prostřednictvím systému Pro-Link, který zajišťuje dokonalou kontrolu nad odpružením a přesnost řízení nastavitelné 41mm přední vidlice Showa SFF-BP USD. K dispozici je ostrý brzdný výkon čtyřpístkových radiálních předních brzdových třmenů Nissin, které svírají 310mm plovoucí kotouče. A široká řídítka a jízdní pozice, která vás spojuje s motocyklem jako jeden celek.
Nikdy vás nenechá na holičkách
CB1000 Hornet vás dostane. Díky funkci Throttle By Wire (TBW) máte veškerý ohromující výkon motoru plně v rukou a můžete jej ovládat na . A 5palcový barevný TFT displej slouží k intuitivnímu ovládání režimů pomocí jednoduchého čtyřsměrného přepínače na řídítkách. Můžete si vybrat výchozí jízdní režimy – Rain, Standard a Sport – nebo použít 2 uživatelské režimy a plně si přizpůsobit jízdní režim se 3 úrovněmi výkonu motoru / brzdění motorem a 4 úrovněmi volitelné kontroly točivého momentu Honda (HSTC) a řízení trakce k zamezení zvedání předního kola. Displej je také vybaven připojením Honda RoadSync, které umožňuje zobrazit na obrazovce navigaci podle odboček a další informace, které potřebujete z chytrého telefonu.
Ohromující řadový čtyřválcový motor
To je síla. A je zkonstruován tak, aby dokázal jet drsně na všechny rychlostní stupně – od brázdění městských ulic až po projíždění zatáček v okolí města jediným otočením plynové rukojeti.
Pronikavé osvětlení LED
Dvojité projektorové světlomety LED vyzařují pronikavý, ostrý paprsek a udávají trend nekompromisnímu provedení přední části stroje. Všechno ostatní osvětlení tvoří ostře řezané LED.
Prémiová barevná 5palcová obrazovka TFT
Intuitivní ovládání – pomocí podsvíceného spínače – a připojení k chytrému telefonu. Stačí stáhnout aplikaci Honda Roadsync, abyste mohli využívat navigaci na obrazovce a všechny další funkce.
Jízdní režimy s volitelnou regulací kroutícího momentu Honda (HSTC)
Můžete si vybrat mezi režimy Standard, Sport nebo Rain nebo si v uživatelském režimu vybrat mezi 3 úrovněmi výkonu motoru / brzdění motorem a 4 úrovněmi HSTC a řízení trakce k zamezení zvedání předního kola.
Přesná ovladatelnost a pohyblivost
Jistota na brzdách, ostré průjezdy zatáčkami. Ocelový dvojitý rám vyvažuje tuhost potřebnou pro zvládnutí výkonu a pružnost potřebnou pro plynulou jízdu.
CB1000 Hornet
Motocykl CB1000 Hornet má stejný rám a 41mm přední vidlici Showa SFF-BP USD jako model CB1000 Hornet SP a odpružení Öhlins vzadu nahradila vysoce kvalitní jednotka Showa. K tomu obrovská brzdná síla čtyřpístkových radiálních předních brzdových třmenů Nissin a 310mm plovoucích kotoučů.
Díky třem nabízeným barevným variantám – Grand Prix Red, Matte Iridium Grey Metallic a Pearl Glare White – je připraven zvládnout cokoli, od ulic po klikaté silnice kolem měst. Nejsilnější Hornet, který jsme kdy vyrobili a který bodá silněji než kdykoli předtím, je tady. Náš sršní úl je plný a bzučí.