O KROK DÁL
Jste připraveni svou jízdu posunout dál? Pak nastal čas. Čas na něco nepoznaného. Seznamte se s novým modelem Rebel CMX1100. Na kost obnažený motocykl, který vzdává čest podomácku upravovaným americkým motocyklům stylu „bobber” se širokými pneumatikami, ale zároveň přináší řadu moderních detailů. Jistě, je to pohledná motorka, která bude v širokých ulicích města jako doma. Ale skrývá v sobě mnohem víc.
STARÁ ŠKOLA SE VRACÍ DO MÓDY
Rebel CMX1100 je něco výjimečného…
Díky individuálnímu vzhledu – a také snadnému, hbitému ovládání a zábavné odezvě motoru – si Rebel CMX500 získal srdce mnoha jezdců po celém světě, včetně těch, kteří na dvě kola usedli poprvé. Ale teď je čas pro další. Rodinná podoba se nezapře, ale Rebel CMX1100 je i trochu samorost. Dynamický a osobitý řadový dvouválcový motor nabízí elektronické ovládání plynu, 4 jízdní režimy, systém kontroly trakce Honda a řízení trakce k zamezení zvedání předního kola. Tempomat je standard a naše jedinečná šestistupňová dvouspojková převodovka je volitelná. Tento pohodový cruiser si poradí i v zatáčkách – v těch mají hlavní slovo 43 mm dlouhé přední vidlice s olejovou patronou, zadní tlumiče s oddělenou nádobkou a radiální čtyřpístkové přední brzdové třmeny.
POZNEJTE MOTOCYKL REBEL CMX1100 ZBLÍZKA
Zjistěte, čím se odlišuje a proč je tak zábavný bez ohledu na to, jakou máte náladu.
Flexibilní sedlo a nabíječka typu USB-C
Můžete jezdit se spolujezdcem nebo sólo, protože zadní sedlo můžete snadno a rychle odšroubovat. Pod sedadlem je užitečný 3litrový úložný prostor, který je vybaven nabíjecím výstupem USB-C.
Plné LED osvětlení
Působivý nízko posazený kruhový světlomet o průměru 175 mm je osazen čtyřmi přímými žárovkami LED s tlustými vnitřními čočkami. Malá 55 mm směrová světla mají klasický vzhled, zatímco oválné koncové světlo LED s čirou čočkou hraje na modernější notu.
Vysoce kvalitní zavěšení vpředu i vzadu
Přední vidlice s olejovou patronou mají tmavé dvoudílné spodní části nohou (vyrobené z extrudovaného i tlakově litého hliníku) napojené na 43mm sloupky lakované tmavou námořnickou modří. Dvojité zadní tlumiče s nastavitelným předpětím jsou vybaveny oddělenou tlakovou nádržkou, která zajišťuje konzistentní tlumení.
Velké brzdy a pneumatiky
Brzdnou sílu vpředu zajišťuje radiální čtyřpístkový třmen, který se zakusuje do 330mm plovoucího kotouče, a vzadu jednopístkový třmen a 256mm kotouč. Oba jsou řízeny systémem ABS. Litá hliníková kola se pyšní sportovními paprsky ve tvaru Y a tlustými pneumatikami – 180/65B-16 vzadu a 130/70B-18 vpředu.
Energický osmiventilový řadový dvouválec SOHC
Klidná projížďka nebo rychlý přesun – motor zvládne obojí. Špičkový výkon 64 kW a maximální točivý moment 98 Nm jsou silná čísla a pocítíte je pokaždé, když přidáte plyn. Méně nápadné je však to, že kompaktní rozměry efektivně soustřeďují hmotnost, takže vzniká nízké těžiště s výraznou světlou výškou.
4 jízdní režimy, třístupňový HSTC a řízení trakce k zamezení zvedání předního kola
Výkon tohoto motoru čeká na váš povel: v režimu STANDARD je při nízkých rychlostech uvolněný, ale když se zvýší otáčky, vydá ze sebe mnohem víc. V režimu RAIN je důležitý nižší výkon motoru a brzdění motorem, doplněné o výrazné řízení trakce k zamezení zvedání předního kola a HSTC, které dodává větší pocity jistoty, nebo umožňuje pohodovou jízdu. Režim SPORT přináší agresivní výkon s omezeným řízením trakce k zamezení zvedání předního kola a minimálními zásahy systému HSTC. Režim USER si můžete plně přizpůsobit.
Šestistupňová manuální převodovka nebo dvouspojková převodovka (DCT)
Můžete si vybrat mezi šestistupňovou manuální převodovkou nebo jedinečnou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou, která umožňuje ruční řazení rychlostních stupňů (pomocí řadicích tlačítek na levé rukojeti řídítek), nebo plynulým automatickým výkonem s řazením, které odpovídá vybranému jízdnímu režimu.
Flexibilní sedlo a nabíječka typu USB-C
Můžete jezdit se spolujezdcem nebo sólo, protože zadní sedlo můžete snadno a rychle odšroubovat. Pod sedadlem je užitečný 3litrový úložný prostor, který je vybaven nabíjecím výstupem USB-C.
Plné LED osvětlení
Působivý nízko posazený kruhový světlomet o průměru 175 mm je osazen čtyřmi přímými žárovkami LED s tlustými vnitřními čočkami. Malá 55 mm směrová světla mají klasický vzhled, zatímco oválné koncové světlo LED s čirou čočkou hraje na modernější notu.
Vysoce kvalitní zavěšení vpředu i vzadu
Přední vidlice s olejovou patronou mají tmavé dvoudílné spodní části nohou (vyrobené z extrudovaného i tlakově litého hliníku) napojené na 43mm sloupky lakované tmavou námořnickou modří. Dvojité zadní tlumiče s nastavitelným předpětím jsou vybaveny oddělenou tlakovou nádržkou, která zajišťuje konzistentní tlumení.
Velké brzdy a pneumatiky
Brzdnou sílu vpředu zajišťuje radiální čtyřpístkový třmen, který se zakusuje do 330mm plovoucího kotouče, a vzadu jednopístkový třmen a 256mm kotouč. Oba jsou řízeny systémem ABS. Litá hliníková kola se pyšní sportovními paprsky ve tvaru Y a tlustými pneumatikami – 180/65B-16 vzadu a 130/70B-18 vpředu.
Energický osmiventilový řadový dvouválec SOHC
Klidná projížďka nebo rychlý přesun – motor zvládne obojí. Špičkový výkon 64 kW a maximální točivý moment 98 Nm jsou silná čísla a pocítíte je pokaždé, když přidáte plyn. Méně nápadné je však to, že kompaktní rozměry efektivně soustřeďují hmotnost, takže vzniká nízké těžiště s výraznou světlou výškou.
4 jízdní režimy, třístupňový HSTC a řízení trakce k zamezení zvedání předního kola
Výkon tohoto motoru čeká na váš povel: v režimu STANDARD je při nízkých rychlostech uvolněný, ale když se zvýší otáčky, vydá ze sebe mnohem víc. V režimu RAIN je důležitý nižší výkon motoru a brzdění motorem, doplněné o výrazné řízení trakce k zamezení zvedání předního kola a HSTC, které dodává větší pocity jistoty, nebo umožňuje pohodovou jízdu. Režim SPORT přináší agresivní výkon s omezeným řízením trakce k zamezení zvedání předního kola a minimálními zásahy systému HSTC. Režim USER si můžete plně přizpůsobit.
Šestistupňová manuální převodovka nebo dvouspojková převodovka (DCT)
Můžete si vybrat mezi šestistupňovou manuální převodovkou nebo jedinečnou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou, která umožňuje ruční řazení rychlostních stupňů (pomocí řadicích tlačítek na levé rukojeti řídítek), nebo plynulým automatickým výkonem s řazením, které odpovídá vybranému jízdnímu režimu.
Flexibilní sedlo a nabíječka typu USB-C
Můžete jezdit se spolujezdcem nebo sólo, protože zadní sedlo můžete snadno a rychle odšroubovat. Pod sedadlem je užitečný 3litrový úložný prostor, který je vybaven nabíjecím výstupem USB-C.
ODHALENÝ AŽ NA KOST
Nic jiného než neředěný dechberoucí zážitek z jízdy.
Rebel CMX1100 vznikl pro ryzí potěšení z jízdy na dvou kolech. Tento temný roadster z 21. století inspirovaný stylem „bobber” byl od podlahy navržen tak, aby přinášel radost z jízdy, takže se na výkonu motoru a řízení nešetřilo. Každý detail ho něčím odlišuje. Bezpřírubová palivová nádrž si zasloužila dvoutónový lak a přední i zadní blatník je zhotovený z 1 mm tlusté oceli a osazený držákem z tlakově litého hliníku. Sedadlo je ve výšce pouhých 700 mm a jeho měkčený materiál je tvarován tak, aby poskytoval oporu při prudkém zrychlení. Odsazený dotykový přístrojový panel o průměru 120 mm s negativním LCD displejem nabízí intuitivní předávání informací a klasická široká řídítka jsou uchycena pevnými jednopalcovými objímkami.