CRF300L

PŘIPRAVEN NA SILNICI I DO TERÉNU

Popis

Model CRF300L je špičkový lehký dvouúčelový stroj. Vlastnosti, díky kterým je tak dobrý v terénu – štíhlé proporce, rychlá odezva škrticí klapky, agilní řízení a pružné zavěšení kol – mu umožňují skvěle se pohybovat i ve městě. Zpříjemněte si dojíždění do práce ve všední dny jeho zábavným všestranným výkonem a agilním ovládáním. Model CRF300 Rally je postaven pro odvážnější jezdce a ke své výkonnosti v terénu přidává schopnost cestování na dlouhé vzdálenosti a pohodlí.

Připraven na práci i zábavu

Zavěšení kol bylo upraveno tak, aby se zlepšila vyváženost a ovladatelnost. Horní zavěšení je nyní ložiskového typu s úpravou tlumení zavěšení zadního kola, které zlepšuje kontakt motocyklu s vozovkou a zvyšuje trakci. Zvýšením tlumicí síly předního zavěšení se navíc zlepšila celková stabilita pro pohodlnější jízdu. Lehký rám a užší hliníková kyvná vidlice usnadňují ovládání při změně směru jízdy na silnici i v terénu. Tohle je motocykl zrozený k objevování.

Výkon a točivý moment pro všechny terény

Jednoválcový motor dosahuje výkonu 20,1 kW při 8500 ot./min a točivého momentu 26,6 Nm při 6500 ot./min, což zajišťuje ostrý a okamžitý výkon. Antihoppingová spojka ještě více usnadňuje ovládání ve městě i v terénu a umožňuje lehčí stisk spojkové páčky. Výfukový systém byl modernizován pro zlepšení hospodaření s teplem; nová mřížka chladiče zvyšuje průtok nasávaného vzduchu a nový boční kryt odvádí proud výfukového vzduchu od jezdce.

Nový pronikavý světlomet LED

Motocykl CRF300L má robustní lehkou kapotáž a nyní je vybaven novým světlometem a směrovými světly LED, které výrazně upoutávají pozornost na silnici ve dne i v noci a zlepšují viditelnost jezdce i ostatních účastníků silničního provozu. Štíhlé proporce palivové nádrže a sedla, tvarované pro pohodlí a snadný dosah na zem, zaručují pocit plné kontroly nad motocyklem. Jako volitelné příslušenství je k dispozici nabíječka USB typu C, kterou lze pro větší pohodlí na cestách umístit vedle panelu měřiče. Výška sedla 880 mm a vzpřímená jízdní poloha poskytují přirozenou kontrolu a pohodlí při jízdě v jakémkoli terénu. Ať už se pohybujete v městských ulicích, nebo zdoláváte nové stezky – nebo obojí během jednoho dne – model CRF300L je vždy připraven k jízdě.

Stvořen pro dobrodružství

 Model CRF300L má skutečně výkon pro všestranné sportovní výkony a DNA soutěžních motocyklů CRF450R a CRF450RX, které byly vyvinuty ve spolupráci se závodním programem HRC. Díky světlé výšce 285 mm přeskakování překážek mnohem snazší a kontrolovanější. Živá odezva motoru poskytuje okamžitý točivý moment, když otočíte plynovou rukojetí. O citlivé a výkonné brzdění se stará plovoucí 256mm zvlněný kotouč, který svírá dvoupístkový třmen, a dvoukanálové ABS umožňuje při jízdě v terénu vypnout zadní třmen.

 Pohotový kapalinou chlazený čtyřventilový jednoválcový motor DOHC

 O okamžitý záběr se stará motor o objemu 286 cm3 s výkonem 20,1 kW při 8500 ot./min a točivým momentem 26,6 Nm při 6500 ot./min. Motor plně odpovídá normě EURO5 a je vhodný pro jezdce s řidičským oprávněním A2.

 Vylepšené nastavení zavěšení

 Uchycení předního odpružení se změnilo na ložiskový typ s optimalizovanou tlumicí silou odprutení zadního kola. Tlumicí síla předního odpružení se zvýšila, aby poskytovala stabilnější a pohodlnější jízdu na silnici i v terénu.

 Antihoppingová spojka

 Antihoppingová spojka usnadňuje řazení nahoru a omezuje odskakování zadního kola při prudkém brzdění a rychlém řazení dolů, čímž zaručuje mimořádnou kontrolu v rušném městském provozu. A to je neocenitelné i při projíždění náročným terénem.

 Nový světlomet a směrová světla LED

 Světlomet v agresivním designu je nyní vybaven ještě jasnějším světlem LED pro optimální viditelnost a ještě větší zviditelnění na silnici. Směrová světla LED jasně signalizují váš pohyb ostatním účastníkům silničního provozu i chodcům.

 Lehký podvozek

 Lehká ocelová konstrukce dvojitého kolébkového trubkového rámu a hliníková kyvná vidlice umožňují snadné ovládání za všech podmínek. Ke komfortní stabilitě přispívá také kované hliníkové spodní třmeny.

 Komplexní digitální přístrojový panel

 Snadno čitelné informace jsou jasně rozloženy a obsahují rychloměr, otáčkoměr, palivoměr a hodiny a nyní také ukazatel rychlostního stupně.

Technické parametry
Typ motoru:
Kapalinou chlazený jednoválec DOHC
Vrtání x zdvih:
76 mm x 63 mm
Zdvihový objem:
286ccm
Kompresní poměr:
10,7:1
Max. výkon:
20,1 kW/8 500 ot. za min
Max. kroutící moment:
26,6 Nm/6 500 ot. za min
Spouštění motoru:
Elektrické
Převodovka:
6 rychlostí
Stálý převod:
řetěz
Rozměry (D x Š x V):
2 230 x 820 x 1 200mm
Rozvor:
1455 mm
Výška sedla:
880 mm
Světla výška:
285 mm
Objem nádrže:
7,8 l
Pneumatiky - přední:
80/100-21M/C 51P
Pneumatiky - zadní:
120/80-18M/C 62P
Odpružení - přední:
43mm převrácená teleskopická vidlice (Upsidedown)
Odpružení - zadní:
Prolink
Brzdy - přední:
256 mm x 3,5mm kotouč s dvoupístkovým třmenem
Brzdy - zadní:
220 mm x 4,5mm kotouč s jednopístkovým třmenem
Provozní hmotnost:
142 kg
Barevná provedení
Extreme red
Swift grey